torsdag 13 oktober 2011

Torsdag

Tjenare tjenare.
Nu  just har jag håltimme, rätt så tråkigt. Jag tänkte titta på nya glee avsnittet som borde ha kommit upp igår, men nej fan det kommer inte före första november. Arg Emelie här nu.
Men vad ska jag inte klara mig, inte det värsta i-landsproblemet jag kan lida av. 
Så nu har jag ingenting alls att göra, ingenting alls.
Plus att jag behöver pengar, mycket pengar, sticker till Sverige i helg. Ska hälsa på med bror som studerar juridik på Umeå universitet, och hälsa på mina kusiner. Kommer bli full rulle, mommo och moffa hänger också med och min moster med familj. Kommer vara fullt hus hos min moster i Sverige. Men det ska bli roligt! :) Skönt med lite omväxling för en gångs skull.

Så om ni frivilligt vill skänka lite pengar åt mig, så går det riktigt toppen! :)
Tack på förhand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar