fredag 14 oktober 2011

just nu

INNE JUST NU :

HÖSTLOV - så skönt med en lite ledighet även om det bara är en förlängd helg.

ABI - är sistaårs studerande i år, så mycket roligt man får börja planera. Studenten, penkkis, man får ledig i februari. Rätt så najs om ni frågar mig.

TV-SERIER - Grey's anatomy, 90210, The Vampire Diaries, True Blood, Glee, How I Met Your Mother.
Det är bara några serier som förgyller mitt tråkiga liv.

ALEXANDER SKARSGÅRD - Yummie, han förgyller min dag, varje dag.








                                                                     UTE JUST NU:

FÖRKYLNINGAR - Är trött på att vara täppt i näsan, och att vara trött hela tiden.

TIDIG VÄCKNING - Seriöst jag är verkligen ingen morgonperson, är rent av förbannad varje morgon jag måste stiga upp tidigt. Ingen vits att försöka tala med mig före jag varit upp 2 timmar. Fråga min mor fast.

ARBETSLÖS - Har ingen tid med ett regelbundet arbete nu just, eftersom jag måste studera och fokusera på studenten. Men då har man ingen inkomst heller. 

SAKNAD AV VÄNNER - Det suger verkligen, har två av mina närmsta vänner nu just i ett annat land. Sandra som varit en av mina bästa vänner sen jag var en liten baby och hon stal mina leksaker när vi lekte ;) Och den lilla svikaren har lämnat mig här hemma och farit till Sverige och studera! Och min blonda underbara vän som kommer att va au pair ett år i USA, Johanna LAGA DE HEJM! ( tro int att du får förläng hade tiden den tär na! )

Sandra, Mikaela och Johanna

                                                                   

1 kommentar: