tisdag 4 oktober 2011

I'm BACK!

Tjenare tjenare alla vänner.
Jag är tillbaka i bloggens värld efter en lite länge paus av studier. Jag har faktist fysikprov kvar, men jag tänkte ta en paus från fysikens värld annars kan det gå illa med mig.
 Kan berätta att det skulle vara mycket lättare att läsa till fysikprov om man verkligen aktivt följde med på lektionerna och alltid göra läxorna. Men nej så har det inte gått till, så nu betalar jag priset. hehe.

 Men annars så är studentskrivningarna över för denna termin vilket är ytterst skönt! =) Trodde verkligen jag skulle bli deprimerad en tur (okej, inte var det fullt så illa, men lite grann. ) Om jag förresten inte har sagt det förr så ska min blogg läsas med en liten nypa salt. Eftersom jag är aldrig är riktigt seriös i mina inlägg. 

Tidigare ikväll hade jag dansträningar, och nu är jag seriös, det var verkligen underbart roligt. Vi lärde oss en ny awesome dans. Man fick verkligen bara dansa loss på den, och det gillar vi! 
Så dagarna känns mycket bättre nu när jag får fokusera på roliga saker istället för att sitta med näsan i böckerna. Och nu får jag börja med myskvällar med bästa vännen Mikaela istället för att tycka synd om mig själv. Kan det bli bättre? 

Okej jag skriver ett inlägg nu egentligen bara för att jag inte ska behöva läsa, men nu måste jag skärpa mig och försvinna tillbaka till fysikens värld var allting är ett främmande språk för Emelie. Japp, jag talar om mig själv som tredje person, och nej det är inte ett tecken på att jag är mentalt sjuk. Och nu försöker jag hitta på saker för att undvika läsa, och just nu har jag ett samtal för mig själv på min blogg. Tror det är dags jag far seriöst nu. ( Japp, jag använder seriöst ofta! ) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar