onsdag 5 oktober 2011

Flitig bloggare


Hej igen, bloggen min vän.
Jag är hemma från skolan, hade håltimme sista lektionen så det var skönt att få åka hem och inte behöva tänka på varken läxor eller studentläsning eller provläsning. Så nu ska jag bara "chill bottni" och kolla lite serier. Sen ikväll blir det dags för lite dansträningar, kommer bli skönt. Dock är min kropp rätt så öm från gårdagens träning och från dagens yoga pass på gympa. Det var både avslappnande och tungt för musklerna.  Plus att jag har en nackspärro som dödar mig lite grann hela tiden. Jobbigt läge sånt där vet ni. 

Men annars så tycker jag livet lever rätt så bra just nu, man är ju ändå ABI och är redan in på andra perioden och efter det är det bara två kvar och sen är det "sommarlov"  i februari! Kan det bli bättre? 
Men nu ska jag som sagt chill bottni! 

Här är några bilder från sommaren för att pigga upp bloggen lite grann.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar