tisdag 11 oktober 2011

latmask

Sorry, varit lite väl lat igen på bloggen. Jag är ingen riktigt bloggerska som ni kanske märker..
Men jag har varit såååå upptagen, jag har kollat Grey's Anatomy, igen från början. Och det är fortfarande lika spännande och bra och awesome och sorgligt och lyckligt och allting i ett enda stort paket. Det värsta är att jag storgråter redan före någon dör eller någonting sorgligt händer, eftersom jag vet att det kommer att hända..
Jag är en liten cry-baby!

Förutom Grey's så har jag tränat, har haft dansträningar, varit ut och gått med valpen och gymmat. T.ex. idag var jag först på gymmet, körde mest magövningar och ben, och efter det hade jag skittunga dansträningar. Mina ben bara skakade när jag körde hem, tänkte få kramp i vaderna. Men det är som bäst när det är tungt och svettigt! ;) 
På tal om min kropp, efter allt vatten jag har druckit och alla magövningar jag gjorde så svällde min mage upp. Alltså utifrån sett, det ser ut som om jag var gravid i femte månaden. Och nej jag överdriver inte.
Så om någon undrar så nej, jag är inte gravid. Jag har bara en liten tjockis mage! 

På tal om gravid, är det bara jag som blir förbannad när man ser att någon är höggravid, sedan får barn, och efter några veckor så är dom smalare och snyggare än någonsin. Jag och min vän Sarah googlade på Victoria's Secret idag. Och då frågade jag mig själv, VARFÖR fick inte jag såna gener ? Damn it! 

DAMN YOU ALESSANDRA AMBROSIO! 









1 kommentar:

  1. En del kändisar och fotomodeller lägger igång förlossningen innan bristningar o. dylikt har hunnit uppkomma och på så sätt hinner graviditeten inte söndra magen lika mycket och återhämtar sig snabbare, men vilket är riskfyllt för barnet och att det kan få en skada.

    SvaraRadera