måndag 5 september 2011

Måndag

Jahapp då var första skoldagen för denna vecka avklarad. Slutar tidigare idag så nu just väntar jag på att mamma ska sluta sin skola så jag får fara efter henne.

Nu just känner jag att jag har otroligt med press på mig själv. För som jag tidigare har sagt så är studentskrivningarna på gång och dom närmar sig väldigt snabbt. Men nog blir jag väl student jag också. Förhoppningsvis med min avgångsklass. Nu på hösten skriver jag engelska, finska och hälsokunskap. Tur att hälsa är intressant att läsa om i allafall och så skrev jag psykologi i våras så jag har lite av kunskaperna kvar som säkert hjälper mig inför hälsa! :)

Jag längtar till februari, till penkkis och till ledigheten som kommer efteråt! Men före det måste vi planera penkkis och få ett awesome tema. 

Men nu ska jag försöka fixa till lite på bloggen min, den ville jävlas med mig igår så. Men nu banne mig ska jag vinna över blogspot.com








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar