söndag 4 september 2011

Hejhej

Nu har jag börjat skriva igen.
Nu just sitter jag ensam hemma och väntar på att få fara efter min mor som kommer hem från Stockholm, medan min far for tidigt i morse. Han väckte mig faktist då han for och sa hejdå. Men tydligen var jag en liten zombie när han väckte mig. Jag kan sova rätt så djupt ibland. Snart börjar studentskrivningarna, jag är faktist lite nervös. Men jag försöker att inte jaga upp mig i onödan, för det är ju bara en grej som bestämmer typ resten av mitt liv. HAHA.

Just har jag fått upp min tavla i mitt rum, en present som jag fick av Ela i Februari, hehe. Jag har tjatat på pappa att han ska lägga upp den, men nejgo. Så snickare som jag är gjorde det jag själv. Kände mig kanske hardcore med borrmaskinen i min hand, så om nån tänker försöka bryta sig in i mitt hem så ska ni veta att jag har en borrmaskin och jag är inte rädd för att använda den. Mohahaha.

Nu ska jag fösöka ladda upp lite bilder så det inte blir världens ultra-tråkigast inlägg.
Så här får ni från min resa i år till Magaluf.


























































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar