söndag 4 september 2011

Emelie Joanna

Hej allihopa mitt namn är Emelie Joanna. 
Jag är 18 år och bor i en liten by i Finland. Var jag trivs riktigt bra och har underbara vänner runt omkring mig.
Jag har förr bloggat på blogg.se men den sidan jävlast så mycket med mig så jag böt till blogspot.com men vill ni läsa gamla inlägg så besök www.meemsii.blogg.se

 Jag älskar att träna, framför allt dans och fotboll och musik är också en stor passion.
Nu just går jag sista året i gymnasiet. Så jag är en stor ABI-tjej nu just. Det känns helt otroligt att jag har klarat mig sådär långt och studentskrivningarna är på gång. Pirrigt värre. 

Vad mer kan jag säga om mig själv?  Jag är kort, har rött/orange/koppar färgat hår som är Ja, min naturliga hårfärg. Har aldrig färgat håret och jag tror inte jag kommer göra det på en lång stund ännu.

I den här bloggen får ni förstås läsa om min vardag, min dåliga humor och andra pinsamheter och allt igentligen.

Här är en bild av mig.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar