fredag 13 januari 2012

2012

Nu det är ett helt nytt år igen, så ska jag tappert försöka skriva blogg igen..
Det hjälper också till inför modersmålsskrivningarna, kan behöva lite övning med stavningen och grammatiken.

Men ja, vad har hänt sedan jag senast skrev?
Typ, nada. Nå nej, men jag har varit till Schweiz och franska alperna och även till CERN (världens största partikelfysik laboratorium), firat jul och nyår, råchillat och annat skoj. 

Men det bästa som har hänt är nog, att NU ÄR DET MIN SISTA PERIOD I PG!! (förhoppningsvis)
Det är riktigt skönt, har en kurs denna period så jag är ledig på torsdagar, med andra ord så har jag bra med tid att läsa på studentskrivningarna. Men jag orkar inte skriva nån tråkig uppdatering med mycket text som ingen orkar läsa så här kommer några bilder! :)

De fem första bilderna är från studieresan till Helsingfors med ABI-klassen, resten av bilderna är från Schweiz






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar